Artexim – Organizatorul Festivalului Internațional George Enescu caută colaboratori pentru echipa ediției a XXVII-a

Vrei să faci parte din culisele unuia dintre cele mai importante festivaluri de muzică clasică din lume? Alătură-te echipei Festivalului Enescu!

Căutăm persoane dedicate, organizate și entuziaste pentru următoarele categorii de activități:

1. Însoțitori Artiști

Atribuții:

Însoțirea artiștilor, ansamblurilor și orchestrelor pe durata șederii lor în România;

Preluarea artiștilor de la aeroport, însoțirea acestora la hoteluri și săli de concert;

Participarea la repetiții și concerte, asigurarea comunicării cu celelalte departamente

Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de însoțire

Disponibilitate solicitată: 1 august – 22 septembrie 2025


2. Birou de Presă

Atribuții:

Asigurarea comunicării între Festivalul Enescu şi reprezentanţi ai presei (preluarea de solicitări venite în timpul festivalului la biroul de presă şi transmiterea către responsabilii din echipa de comunicare);

Distribuirea badge-urilor de acces pentru presă;

Traducere de texte din limba română în limba engleză şi din limba engleză în limba română;

Asigurarea comunicării cu echipa tehnică;

Asistenţă în cazul interviurilor desfăşurate la Sala Palatului, Ateneul Român sau celelalte săli, în funcţie de necesităţi (prezenţă la înregistrarea interviurilor);

Vizionare interviuri şi selecţie fraze cheie din interviuri video zilnice;

Verificare informaţii texte comunicate de presă;

Verificare informaţii texte site;

Prezenţă conform programului stabilit împreună cu șeful biroului de presă;

Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de comunicare.

Disponibilitate solicitată: 1 august – 22 septembrie 2025


3. Welcoming – Aeroport

Atribuții:

Întâmpinarea invitaților la aeroport și ghidarea acestora către transport;

Monitorizarea orarelor de sosiri/plecări;

Comunicare constantă cu echipele de transport, cazare și contracte;

Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de welcoming – aeroport

Disponibilitate solicitată: 15 august – 22 septembrie 2025


4. Welcoming – Catering

Atribuții:

Asigurarea serviciilor de catering pentru artiști și echipe tehnice;

Coordonarea cu furnizorii și supravegherea livrărilor;

Monitorizarea zonei de catering în timpul repetițiilor și concertelor.

Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de catering

Disponibilitate solicitată: 15 august – 22 septembrie 2025


5. Welcoming – Cazare

Atribuții:

Gestionarea cazării artiștilor și oaspeților;

Suport la check-in/check-out;

Comunicare cu hotelurile și departamentele Artexim pentru rezolvarea solicitărilor

Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de welcoming – cazare

Disponibilitate solicitată: 1 august – 22 septembrie 2025


6. Acces Public

Atribuții:

Facilitarea accesului publicului în sălile de concert;

Gestionarea situațiilor neprevăzute legate de acces;

Colaborarea cu personalul de pază și partenerii de ticketing;

Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de acces

Disponibilitate solicitată: 22 august – 22 septembrie 2025


7. Logistică – Transport Local (Autocare/Camioane)

Atribuții:

Organizarea și coordonarea graficelor de transport;

Comunicarea cu șoferii și autoritățile locale;

Coordonarea logisticii de transfer a instrumentelor și echipamentelor.

Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de logistică

Disponibilitate solicitată: 15 iulie – 22 septembrie 2025

8. Logistică – Transport Aerian (Național și Internațional)

Atribuții:

Organizarea și actualizarea graficelor de transport aerian;

Comunicarea cu artiștii/reprezentanții artiștilor invitați pentru coordonarea sosirilor și plecărilor de pe aeroporturile din București și din țară;

Asigurarea comunicării cu celelalte departamente

Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de logisitcă – transport aerian

Disponibilitate solicitată: 1 iulie – 1 noiembrie 2025


9. Responsabil Proiecte Incluziune

Atribuții:

Coordonarea inițiativelor de incluziune pentru persoane cu dizabilități;

Colaborarea cu ONG-uri și instituții relevante;

Asigurarea accesibilității evenimentelor și întocmirea de rapoarte de progres.

Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de conducerea ARTEXIM

Disponibilitate solicitată: 15 iulie – 1 noiembrie 2025


CE OFERIM:

Posibilitatea de a lucra într-un eveniment de anvergură internațională;

Experiență practică în organizarea de evenimente culturale majore;

Colaborare într-o echipă profesionistă și entuziastă;

Contract de colaborare.


CUM APLICI?

Trimite CV-ul tău la adresa [email protected] până la data de 9 iunie 2025 menționând în subiectul emailului categoria/categoriile pentru care aplici.

Perioada interviuri: 16-20 iunie 2025

Contact și informații:
Alina Anton: [email protected] | ‪+40 730 013 613‬
www.artexim.ro
www.festivaenescu.ro


Vino să faci parte din echipa Festivalului Enescu și contribuie la un eveniment care inspiră, unește și celebrează excelența artistică!

Sari la conținut