Vrei să faci parte din culisele unuia dintre cele mai importante festivaluri de muzică clasică din lume? Alătură-te echipei Festivalului Enescu!
Căutăm persoane dedicate, organizate și entuziaste pentru următoarele categorii de activități:
1. Însoțitori Artiști
Atribuții:
Însoțirea artiștilor, ansamblurilor și orchestrelor pe durata șederii lor în România;
Preluarea artiștilor de la aeroport, însoțirea acestora la hoteluri și săli de concert;
Participarea la repetiții și concerte, asigurarea comunicării cu celelalte departamente
Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de însoțire
Disponibilitate solicitată: 1 august – 22 septembrie 2025
2. Birou de Presă
Atribuții:
Asigurarea comunicării între Festivalul Enescu şi reprezentanţi ai presei (preluarea de solicitări venite în timpul festivalului la biroul de presă şi transmiterea către responsabilii din echipa de comunicare);
Distribuirea badge-urilor de acces pentru presă;
Traducere de texte din limba română în limba engleză şi din limba engleză în limba română;
Asigurarea comunicării cu echipa tehnică;
Asistenţă în cazul interviurilor desfăşurate la Sala Palatului, Ateneul Român sau celelalte săli, în funcţie de necesităţi (prezenţă la înregistrarea interviurilor);
Vizionare interviuri şi selecţie fraze cheie din interviuri video zilnice;
Verificare informaţii texte comunicate de presă;
Verificare informaţii texte site;
Prezenţă conform programului stabilit împreună cu șeful biroului de presă;
Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de comunicare.
Disponibilitate solicitată: 1 august – 22 septembrie 2025
3. Welcoming – Aeroport
Atribuții:
Întâmpinarea invitaților la aeroport și ghidarea acestora către transport;
Monitorizarea orarelor de sosiri/plecări;
Comunicare constantă cu echipele de transport, cazare și contracte;
Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de welcoming – aeroport
Disponibilitate solicitată: 15 august – 22 septembrie 2025
4. Welcoming – Catering
Atribuții:
Asigurarea serviciilor de catering pentru artiști și echipe tehnice;
Coordonarea cu furnizorii și supravegherea livrărilor;
Monitorizarea zonei de catering în timpul repetițiilor și concertelor.
Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de catering
Disponibilitate solicitată: 15 august – 22 septembrie 2025
5. Welcoming – Cazare
Atribuții:
Gestionarea cazării artiștilor și oaspeților;
Suport la check-in/check-out;
Comunicare cu hotelurile și departamentele Artexim pentru rezolvarea solicitărilor
Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de welcoming – cazare
Disponibilitate solicitată: 1 august – 22 septembrie 2025
6. Acces Public
Atribuții:
Facilitarea accesului publicului în sălile de concert;
Gestionarea situațiilor neprevăzute legate de acces;
Colaborarea cu personalul de pază și partenerii de ticketing;
Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de acces
Disponibilitate solicitată: 22 august – 22 septembrie 2025
7. Logistică – Transport Local (Autocare/Camioane)
Atribuții:
Organizarea și coordonarea graficelor de transport;
Comunicarea cu șoferii și autoritățile locale;
Coordonarea logisticii de transfer a instrumentelor și echipamentelor.
Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de logistică
Disponibilitate solicitată: 15 iulie – 22 septembrie 2025
8. Logistică – Transport Aerian (Național și Internațional)
Atribuții:
Organizarea și actualizarea graficelor de transport aerian;
Comunicarea cu artiștii/reprezentanții artiștilor invitați pentru coordonarea sosirilor și plecărilor de pe aeroporturile din București și din țară;
Asigurarea comunicării cu celelalte departamente
Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de logisitcă – transport aerian
Disponibilitate solicitată: 1 iulie – 1 noiembrie 2025
9. Responsabil Proiecte Incluziune
Atribuții:
Coordonarea inițiativelor de incluziune pentru persoane cu dizabilități;
Colaborarea cu ONG-uri și instituții relevante;
Asigurarea accesibilității evenimentelor și întocmirea de rapoarte de progres.
Alte atribuții date de coordonatorul departamentului de conducerea ARTEXIM
Disponibilitate solicitată: 15 iulie – 1 noiembrie 2025
CE OFERIM:
Posibilitatea de a lucra într-un eveniment de anvergură internațională;
Experiență practică în organizarea de evenimente culturale majore;
Colaborare într-o echipă profesionistă și entuziastă;
Contract de colaborare.
CUM APLICI?
Trimite CV-ul tău la adresa [email protected] până la data de 9 iunie 2025 menționând în subiectul emailului categoria/categoriile pentru care aplici.
Perioada interviuri: 16-20 iunie 2025
Contact și informații:
Alina Anton: [email protected] | +40 730 013 613
www.artexim.ro
www.festivaenescu.ro
Vino să faci parte din echipa Festivalului Enescu și contribuie la un eveniment care inspiră, unește și celebrează excelența artistică!
